دسته بندی ها: خدمات

لبخند هالیوودی

باید بدانید که داشتن دندان هایی سالم و زیبا باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود و همچنین کمک می کند تا لبخندی زیباتر داشته باشید. . برای رسیدن به لبخند هالیوودی و شیک ممکن است تغییراتی در فرم لثه، طول دندان، فاصله و برجستگی دندان ها ایجاد شود تا در نهایت لبخندی زیبا حاصل شود. در واقع رابطه مستقیمی بین اجزای صورت، اندازه ها و رنگ و شکل آنها در ترکیب با یکدیگر وجود دارد که رعایت تناسب این روابط چهره را خواستنی و دوست داشتنی می کند.

لبخند هالیوودی

باید بدانید که امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بخصوص در زمینه دندانپزشکی هر فردی با توجه به اینکه از چه مشکلی رنج می برد می تواند آن را درمان کند و کلینیک دندانپزشکی الهیه یکی از معتبرترین و مجهزترین کلینیک ها دندانپزشکی در سطح شهر تهران می باشد که به شما کمک می کند تا لبخندی زیبا یا به اصطلاح لبخند هالیوودی داشته باشید. منظور از لبخند هالیوودی به نمایش گذاشتن دندان ها و لثه ها در وضعیت مناسبی گفته میشود که با جذابیت خاصی روی چهره ی فرد کاندید  جلوه نمایی میکند و او را زیباتر مینمایاند .

این فرآیند بهبود لبخند و داشتن لبخند زیبا است که توسط دندانپزشک زیبایی (کلینیک دندانپزشکی زیبایی) از طریق یک یا چند روش زیبایی دندان از قیبل لمینیت یا لامینیت ، ونیر یا کامپوزیت ونیر، باندینگ دندان، کاشت دندان و سفید کردن دندان یا بلیچینگ و روکش گذاری با روکش های فول و تمام سرامیک دندان ، اصلاح لبخند لثه ای و غیره انجام می شود .

با این روش ها رنگ، شکل، فرم، موقعیت و سایر موارد در دندان ها اصلاح می شود و لبخندی زیبا و جذاب به داوطلب اصلاح طرح لبخند هدیه می شود. اگر بخواهیم در رابطه با این خدمات با شما صحبت کنیم باید بدانید که شما به راحتی می توانید با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی الهیه  از تمامی این خدمات با بالاترین کیفیتی که میشناسید آشنا شده و از آنها استفاده کنید.

اما نکته ای که برای رسیدن به لبخند هالیوودی وجود دارد این است که لازم نیست تنها افرادی که از دندانهایی نامرتب و خراب رنج می برند از آن استفاده کنند حتی برای کسانی که دندان های خوب و سالم دارند نیز گاهی با تغییراتی کوچک در فرم و یا سفید کردن دندان ها می توان تغییر مثبت و چشمگیری را در ظاهر شخص ایجاد نمود.

انواع روش های ایجاد لبخند هالیوودی

در کلینیک دندانپزشکی الهیه برای ایجاد طرح لبخند هالیوودی از روش های زیادی استفاده میکنند که در این قسمت به معرفی برخی از آنان می پردازیم.

  • باندینگ دندان

باید بدانید که باندینگ دندان یک روش دندانپزشکی مطمئن و بی خطر می باشد که برای دندان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که ترک خورده و یا تغییر رنگ داده است. همچنین از این روش میتوان برای حذف فضاهای خالی بین دندان ها و نیز تغییر اندازه یا شکل دندان استفاده کرد. این روش در زمان کم و کمتر از یک ساعت امکان پذیر است. در باندینگ دندان می توان از بهترین رنگی که با دندان فرد مطابقت دارد برای تغییر رنگ دندان استفاده کرد.

  • ونیر پرسلاین یا لمینت دندان

لمینت دندان ها که امروزه در بین بسیاری از بازیگران و افراد جامعه طرفدار پیدا کرده است یکی از گام هایی است که برای داشتن لبخند هالیوودی می توانید طی کنید. لمینت دندان (لمینت بدون تراش) که یک نوع روکش محسوب می شود بر روی دندان ها قرار می گیرد و به این ترتیب مشکلات ظاهری آنها همچون خراشیدگی، کجی، و تغییر رنگ را پنهان می کند. فقط در طول دو جلسه درمانی، لمینت دندان می تواند به شما یک لبخند حیرت انگیز هدیه دهد.

  • روکش دندان

یکی دیگر از خدماتی که می توانید در کلینیک دندانپزشکی الهیه دریافت کنید روکش دندان می باشد که به عنوان یک روش ترمیم سریع دندان های آسیب دیده در بین دندانپزشکان شناخته شده است. این روکش از جنس سرامیک با دوام می باشد مطابق با رنگ طبیعی دندان ها انتخاب می شود و هیچگونه آسیبی را نیز به دندان ها وارد نمی کند.

  • پر کردگی به رنگ دندان

یکی از مسائلی که بسیاری از افراد با آن روبرو هستند این است که وقتی دندان هایشان خراب می شوند و آن را با استفاده از فلزی قدیمی پر میکنند این پر کردن به رنگ سیاه بوده و تضادی را با رنگ دندان های آنها ایجاد می کند. اما در کلینیک دندانپزشکی الهیه برای اینکه دندان ها ظاهری زیبا و همچنین لبخند هالیوودی به بیماران خود هدیه کنند در هنگام پر کردن دندان ها از مواد کامپوزیت دندانی سفید استفاده می کنند که ایمن تر از روش های قدیمی بوده و همچنین زیباتر جلوه می کند.

  • کاشت دندان

وقتی یک یا چند دندان خود را به دلایل مختلف از دست می دهید مطمئنا اعتماد به نفس شما از دست می روید و تمایلی به صحبت کردن با دیگران و به نمایش گذاشتن دندان های خود ندارید. از همین رو در کلینیک دندانپزشکی الهیه برای از بین بردن این مشکل کاشت دندان یا همان ایمپلنت را به بیماران خود توصیه می کنند این روش علاوه بر اینکه دندان هایی سالم و تازه در اختیار شما قرار میدهد باعث می شود تا لبخند هالیوودی نیز به دست آورید. برای انجام این کار نیاز است که دندانپزشک مربوطه در کلینیک دندانپزشکی الهیه از یک انکور برجسته برای روکش دندانی یا بریج ( پل دندان ) استفاده کند.

تمامی مواردی که در قسمت بالا برای شما ذکر کردیم بخشی از راه هایی بود که شما را در رسیدن به لبخند هالیوودی کمک می کند و در کلینیک دندانپزشکی الهیه می توانید به آنها دست پیدا کنید. مطمئنا با کمی تامل و تحقیق به این مهم دست پیدا خواهید کرد که داشتن لبخند هالیوودی و زیبا علاوه بر زیبایی و جذابیت اعتماد به نفس شما را نیز افزایش خواهد داد.

اشتراک

آخرین مطالب

تفاوت لمینت و روکش دندان

تفاوت لمینت و روکش دندان امروزه اصطلاح دندانپزشک زیبایی بسیار رواج پیدا کرده است. دندانپزشک…

6 سال قبل

تفاوت کامپوزیت و لمینت

تفاوت کامپوزیت و لمینت از گذشته تاکنون داشتن لبخندی زیبا از اهمیت بسیار زیادی نزد…

6 سال قبل

لمینت دندان بدون تراش دندان

لمینت دندان بدون تراش :: زیبایی دندان ها یکی از دغدغه هایی است که افراد…

6 سال قبل

لمینت دندان

لمینت دندان قبل از هر چیزی در نظر داریم به یکی از مهم ترین سوالی…

6 سال قبل

چرا رنگ دندان من زرد است؟

چرا رنگ دندان من زرد است؟ دندان هایی سفید و درخشان یکی از جلوه های…

6 سال قبل

بلیچینگ دندان (سفید کردن دندان)

بلیچینگ دندان سفید کردن دندان (بلیچینگ دندان) ، درمانی است که برای برطرف کردن تیرگی…

6 سال قبل