دسته بندی ها: خدمات

لمینت دندان بدون تراش دندان

لمینت دندان بدون تراش :: زیبایی دندان ها یکی از دغدغه هایی است که افراد بسیاری دارند و همواره سعی در برطرف کردن مشکلات دندان های خود دارند. زیرا به عقیده بسیاری از افراد و همچنین پزشکان در صورتی که شما لبخندی زیبا داشته باشید میتوانید به جذابیت خود بیافزایید.

دقت داشته باشید که روش های بسیار زیادی وجود دارد که شما میتوانید به کمک دندانپزشک خود به هرچه زیباتر شدن دندان های خود کمک کنید یکی از بهترین و شاید بتوان گفت که پرطرفدارترین آنها لمینت دندان می باشد. شاید با خود بپرسید که لمینت دندان چیست و چگونه عمل می کند.

 

از همین رو باید بدانید که لامینیت یا همان لمینت دندان پوسته نازکی از جنس سرامیک است که در سطح بیرونی دندان چسبانده می شود تا مشکلات ظاهری مثل رنگ ، فرم ، شکل و نامرتبی خفیف دندان ها را اصلاح کند.

امروزه روش های بسیار زیادی برای فرم دادن و زیباتر شدن دندان ها با کمک لمینت وجود دارد اگر بخواهیم به یکی از بارز ترین نمونه هایی که در حال حاضر در تمام دنیا در حال انجام است میتوانیم به لمینت دندان بدون تراش دندان اشاره کنیم.

در واقع در گذشته برای قرار دادن لمینیت بروی دندان، دندانپزشک موظف بود که دندان های بیمار خود را بتراشد تا بتواند لمینت مورد نظر را بر روی دندان قرار دهد. اما امروزه لمینت دندان بدون تراش که دندانپزشکان آن را لومینیرز نامیده اند توانسته ظرافت بی نظیری به دندان ها بدهد و همچنین استحکام و قدرت بالایی را برای دندان های بیماران پدید آورد.

بجز تراشیدن دندان سایر مراحل انجام آن همانند گذشته بوده و برای قرار دادن لومینیرز نیاز به قالب گیری و ساخت لمینیت در لابراتور می باشد.

لمینت دندان بدون تراش دندان

وقتی بیماران برای انجام کارهای زیبایی دندان به دندانپزشک مراجعه می کنند چیزی که بیشتر از همه برای آنان اهمیت دارد، آسیب ندیدن دندان های آنان می باشد. لمینت یکی از کارهایی است، در صورتی که به پزشک متخصص و ماهر مراجعه نکنید نمی توانید بدون آسیب رساندن به دندان ها به نتیجه دلخواه برسید.

در واقع وقتی تصمیم به انجام لمینت دندان میکنید باید بدانید که تراشیدن دندان خود یکی از کارهایی است که باعث آسیب به دندان ها می شود. از دیگر نکاتی که در رابطه با لمینت دندان باید بدانید این است که هیچ ماده ای قابل مقایسه با نسج دندان نمی باشد،

نسج دندان بسیار با ارزش است بنابرین در روش های درمانی و زیبایی دندان سعی می شود دندان تراشیده نشود . همچنین اگر بعد از گذشت مدت زمان طولانی مشکلی برای لمینیت ها بوجود آمد ، نمی توان تغییری را در دندان تراش خورده ایجاد کرد بنابرین دو مرتبه دندان باید لمینیت شود .

این در حالی است که اگر برای قرار دادن لمینیت تراشی بروی دندان داده نشود در آینده حتی با برداشتن لمینیت بافت دندان کاملا سالم می باشد. تمامی نکاتی که در این قسمت به آن اشاره کردیم بخش کوچکی از اهمیت نتراشیدن دندان بود.

در صورتی که بتوانید دندانپزشکی متخصص و با تجربه در زمینه لمینت دندان پیدا کنید در صورتی که آگاهی و علم مورد نیاز برای لمینت دندان بدون تراش دندان را داشته باشید میتوانید از این مزیت برخوردار شوید که علاوه بر بهره مندی از دندان هایی سالم، دندان هایی زیبا و لبخندی زیباتر را دارا هستید. نکته آخری که در رابطه با لمینت دندان بدون تراش وجود دارد این است که این روش توسط شرکت آمریکایی DenMat معرفی شده است که از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد و دارای زیبایی فوق العاده ای می باشد و امروزه توانسته بسیار مورد علاقه و استفاده دندانپزشکان بسیاری قرار گیرد.

اشتراک

آخرین مطالب

تفاوت لمینت و روکش دندان

تفاوت لمینت و روکش دندان امروزه اصطلاح دندانپزشک زیبایی بسیار رواج پیدا کرده است. دندانپزشک…

6 سال قبل

تفاوت کامپوزیت و لمینت

تفاوت کامپوزیت و لمینت از گذشته تاکنون داشتن لبخندی زیبا از اهمیت بسیار زیادی نزد…

6 سال قبل

لمینت دندان

لمینت دندان قبل از هر چیزی در نظر داریم به یکی از مهم ترین سوالی…

6 سال قبل

چرا رنگ دندان من زرد است؟

چرا رنگ دندان من زرد است؟ دندان هایی سفید و درخشان یکی از جلوه های…

6 سال قبل

بلیچینگ دندان (سفید کردن دندان)

بلیچینگ دندان سفید کردن دندان (بلیچینگ دندان) ، درمانی است که برای برطرف کردن تیرگی…

6 سال قبل

لبخند هالیوودی

لبخند هالیوودی باید بدانید که امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بخصوص در زمینه دندانپزشکی…

6 سال قبل